در مورد نوشته های پُر شر و سایت های سیا
اکبر سید آبادی اکبر سید آبادی

از مدت ها بدینسو چند چهرۀ معدود و معلوم الحالی استخدام شده و مریض، با سوابق اخلاقی  نامطلوب و ووظائف مشکوک که خودشان نیز گاه گاهی ضمنی به آن اعتراف مینمایند، در صدد بودند تا در قدم نخست جلو تشکل سر تاسری اعضای پراگنده اما متعهد به آرمان های انسانی حزب دمو کراتیک خلق افغانستان    ( حزب وطن) را به اشکال گوناگون بگیرند. اینها نخست از موضع ضدیت و در همنوایی و همصدایی با نیروهای  راست  و چپ افراطی در تضیعف و تخریب پروسۀ تشکل اعضای حزب بودند و در راه رسیدن به این اهداف نا مقدس و ضد حزبی ،چه نا سزاها و چه اتهامات نبود که بر علیه پیشگامان نهضت  بروی صفحات وسایل ارتباط جمعی نه ریختند. خوشبختانه با هوشیاری تمام حزبی ها، تلاشهای مذبوهانۀ آنان جای را نگرفت و دشمنان به آرزوی شوم خود نه رسیدند، نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان و حزب متحد ملی  افغانستان به حیث بدیل حزب دمکراتیک خلق افغانستان رشد یافتند و رهبری هردو حزب با درک وضع جاری در، کشور گامهای نخستین و متین را در راه رسیدن به وحدت گذاشتند.

مغرضین برای اجرای "وظایف خاص" سایت ها ساختند و فارومهای گوناگون را باز نمودند که آنرا ده بار بستند و باز گشودند، چند بار از سازمانی به ساز مانی کوچ کشی کردند، گاهی تلاش نمودند تا از نام ده ها حزبی در غیاب آنها ادعای وکالت ورهبری نمایند وگاهی خواستند سازمانک را با تمایلات سمتی، تباری و زبانی ایجاد نمایند، اینان به حیث خبر چینان مجرب و غمازان خبره از کاهی کوهی ساختند و سخن ونیت خوب یکی را برای دیگری زشت تعبیر و تفصیر کردند. گاهی از "سیاست" توبه نمودند و خود و سایت خود را به "فروش" عرضه کردند، چند بار هم در محضر صدها حزبی تعهد سپردند که دیگر شیطنت را کنار میگذارند. اما چنین نکردند زیرا وظیفه را ختم شده نمی پندارند.

 هرگاه به سیاه نوشته های یکی دوماه اخیر این دشمنان وحدت ( در ظاهر امر وحدت طلبان دوآتشه ) نظر انداخته شود، آثار و علایم یک هیستری کامل را در آن مشاهده خواهیم نمود که با پیشرفت پروسۀ وحدت بین دوساز مان برادر (که یقیناً درآن جای برای آنها وجود نخواهد داشت)، آتش به جان آن ها بار دیگر بل گردیده  و این وظیفه داران بد اندیش ومکار این بار با تبدیل نمودن جامه و از موضع خیر خواهی و خیر اندیشی شروع به زهر پراگنی کرده اند.

 آنچه در این پروسه جالب است، وحدت عمل بین این مهره های "سیا" ، "سرخ" و "سبز" است با وجود که اینها از منابع گوناگون سازماندهی، تغذیه و تمویل میشوند اما در راه اجرای "وظایف خاص" یکی پاس میدهد و دیگری شوت میکند، به اصطلاح مردم، سگان کوچه اگر بین خود میجنگند اما در مقابل مسافر، حمله همزمان مینمایند.

ما معتقدیم کاروان وحدت که براه افتیده سر انجام به منزل مقصود خواهد رسید و برای اینان بجز سیاه رویی چیزی دیگر باقی نخواهد ماند.


March 25th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها